در صورتی که مشکلات فک دارید که انجام ارتودنسی به تنهایی، اصلاح نمی شوند عمل جراحی فک گزینه‌ی مناسبی جهت درمان شما است.

ارتودنسی تا حد زيادی به همراستايی دندان ها كمک ميكند،اما در مراحل پيشرفته تر درمان پيشنهاد ميشود از روش های جراحی كمک بگيريد.

در مطب دکتر امیر علیزاده، متخصص جراحی فک و صورت قبل از هرگونه اقدام درمانی اعم از ارتودنسی و جراحی های فک و صورت ابتدا پايش وضعيت سلامت لثه ها بادقت انجام ميشود، زيرا اگر وضعيت لثه ها مناسب نباشد عمل جراحی به نتايج مطلوب دست نخواهد يافت.

لازم است قبل از انجام هرگونه تحقیق یا جستجو این نکته ی مهم را بدانید که سن مناسب برای انجام جراحی های مربوط به فک زمان پايان سن رشد صفحات استخوانی است؛اين سن در پسران معمولا بين سنين ١٧ تا ٢١ و در دختران در سنين ١٤ تا ١٦ می باشد.اگر در این بازه های ذکر شده سنی قرار دارید و تصمیم به انجام جراحی فک دارید حتما به موارد زیر توجه کنید.

موارد قابل اصلاح با جراحی فک و صورت:

◦ ناهنجاری های ظاهری مانند جلو زدگی يا عقب ماندگی های شديد استخوان فک

◦ تومورهای فكی

◦ تنفس دهانی غیر ارادی

◦ كراس بايت (اختلال کراس بایت زمانی شکل می گیرد که تعدادی از دندان های ردیف بالا وارد بخش داخلی ردیف پایینی دندان ها شوند. می تواند در قسمت جلویی یا کناری دندان ها ایجاد شود.)

◦ اوپن بايت (باز ماندگی دهان در هنگام بستن فك ها)

◦ ظاهر نامناسب از جمله بيش از حد ديده شدن يا ديده نشدن دندان ها هنگام لبخند

◦ شكاف لب

◦ كمبود رشد ميانه صورت و عدم توازن ظاهری صورت

عمل جراحی فک به بيمار چه كمكی ميكند؟

پس از اصلاح ناهنجاری مربوطه كه توسط دکتر امیر علیزاده انجام خواهد شد، بيمار ميتواند تغيرات شگرفی را در تلفظ كلمات، بلع، جويدن، كم شدن فشار بر مفاصل فک و عضلات و برطرف شدن وقفه تنفسی در خواب را احساس كند.

در حين عمل چه اتفاقی می افتد؟

براي دستيابی به استخوان های فک، جراح چندين برش در بافت داخلی دهان ايجاد ميكند؛ تا استخوان ها را حركت دهد و به موقعيت مطلوبی انتقال دهد.
پس از این که جا به جایی استخوانهای فک تمام شد، پلاک استخوانی کوچک، پیچ، سیم و حلقه های کشی برای ثابت نگه داشتن استخوانها در جایگاه جدید مورد استفاده قرار می گیرد. این سیم ها و پیچ ها به مرور زمان بخشی از ساختار استخوان فک خواهند شد و نیازی به در آوردن آنها نیست.گاهي ممکن است لازم باشد استخوان تغییر شکل پیدا کند تا فک شکل بهتری پیدا کند.

عمل جراحی فک ممکن است در فک بالا، فک پایین، چانه و یا ترکیبی از اینها صورت بگیرد.
پس از عمل جراحی فک بيمار مختصر دردی را تجربه خواهد كرد كه به مرور زمان برطرف خواهد شد، دكتر محمد امیر عليزاده برای كمترشدن درد برايتان مسكن تجويز خواهد كرد تا درد را كنترل كنيد.

خود عمل جراحی تحت بیهوشی انجام می شود پس در حین عمل دردی احساس نمی کنید.

مواردی که میتواند به شما در یافتن یک جراح متبحر کمک کند چیست؟

تجربه:

یکی از مهم ترین ویژگی های یافتن یک جراح مورد اطمینان برای انجام جراحی فک ،انتخاب پزشکی است که سالها در این زمینه فعالیت داشته باشد و با تکرار آموخته های علمی خود بتواند به نتایج مطلوب برسد. دکتر امیرعلیزاده عضوهیئت علمی دانشگاه
جراح فک و صورت و زیبایی بینی با سالها تجربه و مهارت در زمینه ی جراحی های مربوط به صورت در خدمت شما بیماران عزیز هستند،برای اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش درباره ما در وب سایت دکتر امیر علیزاده مراجعه فرمایید.

دانش و مهارت:

جراحی یک دانش کاربردی است و هدف آن حفظ و ارتقای سلامتی بیمار است،پس به روز بود جراح و مطالعات گسترده ای که باید در زمینه ی تکنیک های جدید جراحی فک داشته باشد امری لازم و ضروری است،
دکترعلیزاده نگارنده ی تعداد زیادی مقاله در زمینه دانش مربوط به جراحی های فک و صورت در معتبرترین مجلات دنیا هستند و با استفاده از بروزترین و جدیدترین تکنیک های پزشکی جهان به شما آسودگی خاطر میبخشند،ایشان جزو جراحان جوانی هستند که با نهایت ظرافت و دقت جراحی مورد نیاز شما را انجام میدهند و در نهایت شما به مجموعه ی کاملی از مهارت و دقت و روش های جدید و آخرین فناوری ها مواجه خواهید شد.

خدمات:

برای آسودگی خاطر از نتایج جراحی تان میتوانید از پرسنل یا دستیاران جراح خود نمونه ای از تصاویر قبل و بعد جراحی انجام شده را درخواست کنید تا با خیالی راحت بتوانید تصمیم گیری کنید،
تصاویر نمونه های جراحی دکتر علیزاده در مطب و وب سایت ایشان قرار دارد و با توجه به نتایج آنها به راحتی درباره کیفیت خدمات اطلاعات کسب کنید. تصاویر قبل و بعد از عمل های دکتر علیزاده در آرشیو وب سایت ایشان جمع آوری شده است.

هزینه ها:

برای بررسی هزینه و تعرفه ها و قراردادهای بیمه میتوانید با پرسنل مطب تماس بگیرید و به راحتی درباره ی شرایط پرداخت و باقی مسائل مربوط به بیمه سوال کنید، همکاران ما دلسوزانه و با صبوری در خدمت شما عزیزان میباشد.

شهرت:

مشهور بودن یک پزشک یا جراح و خوشنام بودن آنها میتواند نشانه ی خوبی برای بیمار باشد چرا که شما میتوانید با تکیه بر تجارب مثبت افرادی که قبل از شما به پزشکتان اعتماد کرده اند را بررسی کنید،این شهرت مثبت میتواند تا حد زیادی به شما در تصمیم گیری تان کمک کند،شما میتوانید با مشاهده نظرات بیماران قبلی دکتر علیزاده و میزان رضایت آنها از نتایج بعد از عملشان و همچنین بررسی نقدها در گوگل و سایت های پزشکی معتبر به تخصص ایشان اعتماد کنید.

راحتی :

قرار گرفتن مطب یا کلینیک در یک موقعیت خوب برای رفت و آمد و بیماران امری بسیار مهم است چرا که شاید لازم باشد دفعاتی مکرر را به کلینک بروید پس یافتن یک کلینیک خوش مسیر از نکات بسیار ضروری برای بیماران میباشد،
موقعیت مطب دکتر علیزاده در منطقه ای سهل الوصول قراردارد شما میتوانید با استفاده از خودروی شخصی و یا وسایل نقلیه ی عمومی یا تاکسی های اینترنتی با برنامه ریزی قبلی خودرا به مطب ایشان برسانید.

دسترسی و پاسخگویی:

بعد از انجام پروسه ي جراحي ممكن است بيمار براي مراقبت ها و سوالات احتمالي نيازمند يك كانال ارتباطي مطمئن و سريع براي دسترسي با جراح باشد،در اين راستا پرسنل مجموعه ی ما با صبوری و حوصله پاسخگوی شما عزیزان در ساعات مشخص میباشند که هم بصورت تلفنی و هم از طریق واتس اپ و تلگرام میتوانید نگرانی ها و سوالاتتان را با دستیار دکتر علیزاده و حتی درصورت نیاز با خود ایشان در میان بگذارید، تا بهترین راهکار و پاسخ به سوالتان را دریافت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *