پرزرویشن

جراحی بینی به روش پرزرویشن

در تصوير بالا نمونه يك جراحي زيبايي بيني به روش پرزرويشن را مشاهده مي‌كنيد. همانطور كه در تصویر ملاحظه مي‌كنيد بيني ايشان به صورت كاملا طبيعي و به صورت كم تهاجمي، جراحي شده است و شاهد تغييرات بسياري در ظاهر بيني و خصوصا شکل و فرم صورت ايشان هستيم. بيني اين زيباجوي عزيزمان داراي مشكل افتادگي در نوك بيني و قوز در تيغه بيني بودن، كه پس از عمل زیبایی توسط دکتر امیر علیزاده، اين مشكلات همگي رفع و ظاهر و فرم بيني زيباتر شده است. اين روش جراحي یعنی روش پرزرويشن براي كيس‌هايي مثل اين بيمار مناسب است، چون نياز به دستكاري زيادي در ساختار و ظاهر بيني فرد نيست. اصطلاحا به این روش، روش کم تهاجمی نیز گفته میشود.

اگر تمايل به مشاوره براي جراحي زيبايي بيني، فك يا صورت داريد، ميتوانيد از طريق واتس اپ و تلگرام با دكتر محمد امير عليزاده وقت مشاوره داشته باشيد تا بهترين تصميم را بگيريد. 

دکتر محمد امیر علیزاده یکی از جراحان جوان و با تجربه، با تخصص در حوزه های جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی و ایمپلنت های دندانی، با انجام عمل‌های زیبایی موفق و متعدد در سال های اخیر در این زمینه‌ها فعالیت داشته‌اند. ايشان با جديدترين روش‌های جراحی بدون استفاده از تامپون، استفاده از دستگاه پیزو براي برش استخوان (بدون استفاده از چکش) و با به روزترين تكنيك‌های جراحی از جمله پرزرويشن و … در كنار شما خواهند بود. 

جهت مشاهده نمونه جراحی‌های بیشتر کلیک کنید.