جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی

همانطور كه در تصوير ملاحظه می‌فرماييد، مراجعه كننده عزيزمان آقای جوانی هستند كه برای ايشان جراحی بينی به صورت طبيعی با كمترين ميزان دست‌كاری انجام شده است. ايشان بینی استخوانی و داراي قوز در اسکلت بينی خود بودند، كه برای ايشان اين مورد توسط دکتر امیر علیزاده رفع شده و يك بينی طبيعي و مردانه جراحی گرديد.
به طور كلی بايد گفت كه انجام جراحی زيبايی بينی، بين آقايان و خانم‌ها بسيار متفاوت است. ساختار صورت در بين خانم‌ها و آقايان متفاوت است، پس بايد برحسب آناتومی هر يك از اين عزيزان جراحی زیبایی متفاوت باشد تا شما صورت طبيعی و زيبايی، مناسب با ابعاد بقيه اجزای صورت خود داشته باشيد.
بعضا مشاهده شده در بين آقايان كه درخواست‌هاي غيرمنطقی براي جراحی بينی داشته‌اند، كه خوب اين ميزان تغييرات در جراحی ابعاد بينی به زيبايی شما كمكی نخواهد كرد و در اينصورت شما يك چهره مردانه با يك بينی كه متناسب با الباقي اجزا صورت شما نيست، مواجه خواهيد شد و صورت شكل طبيعی خود را از دست خواهد داد. پس در اين زمينه به صحبت‌های پزشك متخصص خود اعتماد كنيد تا بهترين نتيجه را شاهد باشيد.
علاوه بر اين‌ها، اسكلت بينی، ارتفاع بيني، جنس پوست بيني و … آقایان با خانم‌ها همگی متفاوت است، پس برای نتيجه بهتر بايد توسط پزشک متخصص با درنظر گرفتن هركدام از اين‌ها براي هر شخص به صورت انحصاري جراحي صورت گيرد.
داشتن ظاهر مردانه بعد از جراحی زيبايی بينی از بيشترين دغدغه‌هايی است كه مراجعين عموما بيان مي‌كنند، ما در جلسات ويزيت اوليه اين عزيزان با شنيدن دغدغه‌هايشان، اعلام مي‌كنيم كه جای نگرانی نیست چون هدف ما هم به عنوان يك پزشک، اين هست كه با كمترين ميزان دست‌كاری در ساختار و ظاهر بينی شما، در ابتدا مشكلات داخلی بينی شما را رفع كنيم و پس از آن ظاهر بينی شما مناسب و متقارن با اجزای صورت شما خواهد شد و اصطلاحا حتما بينی مردانه زيباتری به شما با جراحی تقديم خواهد شد.

مزيت جراحی بينی در آقايان:
پس از جراحی بينی شما يك ظاهر طبيعی و زيباتر خواهيد داشت كه در افزايش اعتماد به نفس شما كه به واسطه داشتن زيبايی بيشتر پس از جراحی ايجاد شده است، نقش بسيار زيادی دارد.

نکته حایز اهمیت:
نکته مهمی که باید به آن اشاره داشت این هست که تمامی آقایان کاندید انجام جراحی زیبایی بینی نیستند، شما باید در شکل و عملکرد بینی دارای مشکل باشید تا کاندید جراحی زیبایی بینی باشید. کسانی که براثر وارد شدن ضربه به صورت، دچار شکستگی بینی شده‌اند یا بروز تصادف رانندگی که منجر به این اتفاق شده باشد، این عزیزان می‌توانند جراحی بینی انجام دهند.
در آخر چنانچه علاقمند به جراحی زیبایی بینی هستید، می‌توانید به صورت رایگان در جلسات مشاوره با دکتر محمد امیر علیزاده که از جراحان به نام و توانمند در حوزه جراحی زیبایی بینی، فک و صورت هستند، از طریق واتس‌اپ و‌ تلگرام اقدام نمایید.
ایشان یکی از جراحان جوان و با تجربه، با تخصص در حوزه‌های جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی و ایمپلنت‌های دندانی، با انجام عمل‌های زیبایی موفق و متعدد در سال‌های اخیر در این زمینه‌ها فعالیت داشته‌اند. دکتر علیزاده با جديدترين روش‌ها و با به روزترين تكنيك‌های جراحی در كنار شما خواهند بود.

جهت مشاهده نمونه جراحی‌های بیشتر کلیک کنید.