تزریق فیلر خط خنده

داشتن یک لبخند زیبا به شاداب‌تر دیده شدن چهره شما کمک شایانی خواهد کرد. زیبایی صورت شما زمانی کامل خواهد شد که تمامی اجزا به صورت متقارن و با یک ساختار منحصر به فرد در ‌کنار هم قرار بگیرد. به مرور زمان با گذشت سن، در صورت شما خط و خطوط به صورت سطحی‌ و‌ یا عمیق ممکن است رخ دهد. با پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر روش‌هایی برای پر کردن این خطوط ظاهر شده در صوت شما وجود دارد که می‌تواند برای رفع مقطعی این عارضه به شما کمک کند تا چهره زیبا و شادابی داشته باشید. یکی از ناحیه‌هایی که بیشتر و سریع‌تر از بقیه نواحی دچار بروز خطوط عمیق می‌شود، ناحیه اطراف لب و دهان می‌باشد. یکی از روش‌های کم تهاجمی به منظور‌رفع خط خنده، تزریق فیلر یا ژل هست. با تزریق فیلر یا ژل شما به جوانسازی صورت خود کمک شایان خواهید کرد. زمانی که فیلر به زیر پوست شما تزریق می‌شود، شما رطوبت بیشتری در صورت خودتان مشاهده خواهید کرد، پس بنابراین خطوط پر شده، جوانتر ‌و شاداب‌تر به نظر می‌رسید. تزریق فیلر یا ژل به صورت موضعی و با بی‌حسی انجام‌ می‌شود.
در خصوص میزان ماندگاری فیلر خط خنده یا لبخند می‌توان گفت که این میزان به پوست و میزان عمق خطوط بستگی دارد، ولی به صورت میانگین بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد و در صورتی که شخص علاقمند به تمدید آن باشد، مجددا باید در ناحیه تزریق فیلر صورت گیرد.

دلایل بروز خط لبخند:
دلایل زیادی می‌تواند منجر به بروز خط لبخند یا خنده شود از جمله: افزایش سن، ژنتیک، خوابیدن بر روی صورت، استعمال دخانیات، لاغری به یکباره صورت و کاهش چربی صورت، نور خورشید و … .
هرکدام به تنهایی می‌تواند باعث بروز خط خنده شود، در صورتی که چندعامل درکنار هم در صورت شما بخواهد وجود داشته باشد خوب بالطبع میزان عمق این خطوط هم بیشتر خواهد بود.

تزریق فیلر مزیت‌های زیادی برای جوانسازی صورت دارد از جمله:
بلافاصله بعد از تزریق نتیجه بر روی صورت قابل مشاهده هست، اگر از نتیجه رضایت نداشته باشید پزشک می‌تواند از طریق آنزیم‌ها حجم فیلر را کم یا به طور کلی ناحیه تزریق شده را از فیلر تخلیه کند، کم تهاجمی است و نیاز به بی‌هوشی و بستری ندارد، دوران نقاهت ندارد و فرد بلافاصله می‌تواند به امور روزمره خود رسیدگی‌کند و … .
یکی از نکات بسیار مهم پیش از تزریق فیلر، انتخاب پزشک مجرب و مطمئن هست، صرف معرفی دوستان و آشنایان، به هر شخصی اطمینان نکنید، حتما نمونه کارهای قبلی پزشک مدنظرتان را پیش از اقدام ببینید و بعد تصمیم به انجام هرگونه کار زیبایی بگیرید، یک هفته قبل از تزریق از نوشیدن الکل، استعمال دخانیات و مصرف داروهای رقیق کننده خون پرهیز کنید.

اقدامات پس از تزریق فیلر یا ژل:
۱- پس از تزریق فیلر تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن پرهیز کنید.
۲-به منظور کاهش تورم و‌ کبودی از کمپرس یخ برای ناحیه تزریق فیلر یا ژل استفاده نمایید.
۳- از ماساژ دادن ناحیه‌ای که ژل تزریق شده پرهیز کنید.

یک سری افراد هم امکان تزریق فیلر برایشان میسر نیست که پزشک پس از معاینه می‌تواند تشخیص دهد آیا کیس تزریق هستید یا خیر. از جمله کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی یا مشکل انعقاد خون داشته و داروهای ضدانعقادی مصرف می‌کنند، باردار و در ‌دوران شیردهی هستند، تب خال با عفونت فعال پوستی دارند و … .

به طور کلی تزریق فیلر یا ژل یک کار زیبایی کم تهاجمی بوده و عوارض جانبی عموما به غیر از کبودی و تورم ندارد ولی خوب در بعضی افراد در صورتی که تزریق در ناحیه رگ‌های خونی انجام شود، می‌تواند منجر به انسداد رگ و بالطبع آن بروز نکروز پوست شود. بروز نکروز پوست یعنی مرگ سلول‌های پوستی و در صورت مسدود شدن رگ‌های خونی رخ می‌دهد. پس حتما به پزشک مطمئن و متخصص مراجعه کنید تا احتمال بروز این اتفاقات به حداقل برسد.

چنانچه علاقمند به مشاوره رایگان با دکتر محمد امیر علیزاده، به عنوان متخصص زبده و توانمند در حوزه جراحی فک و‌صورت، تزریق فیلر و … هستید، می‌توانید از طریق واتس اپ و تلگرام اقدام‌نمایید.
دکتر محمد امیر علیزاده یکی از جراحان جوان و با تجربه، با تخصص در حوزه‌های جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی و ایمپلنت‌های دندانی، با انجام عمل‌های زیبایی موفق و متعدد در سال‌های اخیر در این زمینه‌ها فعالیت داشته‌اند. ايشان با جديدترين روش‌ها و با به روزترين تكنيك‌های جراحی در كنار شما خواهند بود.
جهت مشاهده نمونه‌های تزریق فیلر کلیک کنید.