جراحی زیبایی گوش خانم زیباجو

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، برای مراجعه کننده عزیزمان عمل اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش را انجام دادیم. عمل اتوپلاستی بر روی گوش بیرونی یا لاله گوش انجام می‌شود. چنانچه لاله گوش رشد مناسبی نداشته باشد، می‌توانید با جراحی اتوپلاستی شکل ظاهری از لحاظ اندازه و شکل گوش را اصلاح کنید.
برای توضیح بیشتر در خصوص فرآیند این عمل جراحی میتوان گفت که، برشی در ناحیه پشت گوش یا نزدیک به چین های گوش زده می‌شود و بعد از انجام اصلاحات لازم در ظاهر گوش، محل برش را بخیه می‌گردد. جای نگرانی در خصوص محل بخیه وجود ندارد چرا که اثر برش در چین یا پشت گوش پنهان خواهد بود.برای انجام اتوپلاستی محدودیت سنی وجود ندارد ولی جراحی می‌بایست پس از اینکه گوش به اندازه کامل خود رسیده باشد، انجام شود. این جراحی با بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی به صورت سرپایی در بیمارستان یا مراکز جراحی انجام می‌شود.نکته ای که وجود دارد این هست که نتیجه این جراحی دائمی است و گوش به حالت اولیه خود باز نمی‌گردد و بلافاصله پس از جراحی نتیجه قابل مشاهده خواهد بود.
شما نیز می‌توانید در صورت تمایل به دریافت مشاوره و تعيين وقت با دکتر علیزاده، از طريق واتس اپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید. دکتر محمد امیر علیزاده به عنوان یکی از جراحان جوان و با تجربه، با تخصص در حوزه‌های جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی و ایمپلنت‌های دندانی، با انجام عمل‌های زیبایی موفق و متعدد در سال های اخیر در این زمینه‌ها فعالیت داشته‌اند. جهت مشاهده نمونه جراحی‌های بیشتر کلیک کنید.

گالری تصاویر