لیفت لب خانم زیباجو

زیبایی صورت یکی از عوامل مهم در داشتن اعتماد به نفس بيشتر در افراد است. همانطور که در تصوير مشاهده می‌کنيد ما براي زيباجوی عزيزمان عمل سانترال لب انجام داديم. اين عمل جراحی یکی از انواع عمل‌های زیبایی است که به‌واسطه ایجاد حجم بیشتر در لب‌ها و كاهش فاصله بينی تا لب، می‌تواند منجر به زیبايی بيشتر چهره شما شود. عمل سانترال لب، یک عمل‌ جراحی بسیار کم‌عارضه است.
برای انجام عمل سانترال لب، یک برش بسیار کوچک زیر بینی بيمار زده می‌شود و خونریزی زیادی هم ندارد.

مدت انجام اين جراحی طولانی نبوده و بعضا در حداقل ٣٠ دقيقه به طول می‌انجامد و بسته به شرايط بيمار اين زمان می‌تواند بيشتر شود. اين جراحی دوران نقاهت بسيار كمی نياز دارد و شما حداقل دو روز پس از جراحی می‌توانيد در محل كار خود حضور داشته باشيد. برای اینکه نتیجه نهایی این عمل رو مشاهده کنید باید صبور باشید چون درسته که عمل جراحی کم عارضه‌ای هست ولی به هرحال عوارض موقتی هم ممکن است داشته باشد، بنابراین، باید برای دیدن نتیجه نهایی صبور باشید.
نکته قابل اهمیت دیگر، انتخاب پزشک مناسب برای این کار است، حتما تحقیق کنید تا بهترین پزشک را انتخاب کنید.
دکتر محمد امیر علیزاده به عنوان یکی از جراحان جوان و با تجربه، با تخصص در حوزه‌های جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی و ایمپلنت‌های دندانی، با انجام عمل‌های زیبایی موفق و متعدد در سال های اخیر در این زمینه‌ها فعالیت داشته‌اند.در صورت تمایل به دریافت مشاوره و تعيين وقت با دکتر علیزاده، می‌توانید از طريق واتس اپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
جهت مشاهده نمونه جراحی‌های بیشتر کلیک کنید.