جراحی بینی به روش طبیعی و پرزرویشن

همانطور که در تصویر مشاهده می‌نمایید بیمار خانم جوانی هستند و بینی ایشان به دلیل اینکه مشکلات ظاهری زیادی نداشت، بسیار طبیعی و به روش‌پرزرویشن جراحی شد.
پس از جراحی، بینی ایشان دارای فرم و ظاهر زیباتری است. در نمونه جراحی های قبلی، مراجعین از مشکلاتی اعم از انحراف بینی، شکستگی تیغه، افتادگی بینی و … شکایت داشتند و ما برای ایشان عمل جراحی زیبایی به روش کم تهاجمی و به صورت طبیعی با عنوان پرزرویشن را انجام دادیم، این زیباجوی عزیزمان که در تصویر مشاهده می‌کنید مشکلات ظاهری خاصی که مشهود باشد، نداشتند ولی دوست داشتند فرم بینی زیباتری داشته باشند که ما برای ایشان همانطور که مشاهده می‌کنید با کمترین دستکاری در ساختار بینی، عمل جراحی را انجام دادیم.
دکتر محمد امیر علیزاده به عنوان یکی از جراحان جوان و با تجربه، با تخصص در حوزه های جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی و ایمپلنت های دندانی، با انجام عمل‌های زیبایی موفق و متعدد در سال های اخیر در این زمینه‌ها فعالیت داشته‌اند. ايشان با جديدترين روش‌های جراحی بدون استفاده از تامپون، استفاده از دستگاه پیزو براي برش استخوان(بدون استفاده از چکش) و با به روزترين تكنيك‌های جراحی از جمله پرزرويشن و … جهت مشاوره و تعيين وقت از طريق واتس اپ و تلگرام در كنار شما خواهند بود.
جهت مشاهده نمونه جراحی‌های بیشتر کلیک کنید.

حرکت دادن فک بالا به جلو مشکلاتی را اصلاح می‌کند و صورت را هم که به جلو حرکت داده شده باعث می‌شود ویژگی‌های چهره آشکار‌تر و قابل توجه‌تر باشد. و یا چانه‌ای که عقب یا کوچک است؛ در این مورد، جراحی فک برای جلو بردن پایین چانه تعادل بیشتری به نیمرخ فرد بخشیده و باعث می‌شود بینی کمی کوچک‌تر و چانه برجسته‌تر به نظر برسد.

گالری تصاویر