ایمپلنت دندان به روش فوری 1403

داشتن یک لبخند زیبا و بالطبع آن دندان‌های زیبا در افزایش اعتماد به نفس و‌ حال خوب شما تاثیر به سزایی دارد.

درکنار زیبایی دندان‌ها سلامت این عضو مهم بدن شما موضوعی است که باید به آن توجه بسیاری داشته باشید، کوتاهی و بی توجهی در بهداشت این ناحیه باعث بروز مخاطرات بسیاری است. پس در وهله اول مراقب سلامتی دندان‌های خود باشید تا نیازی به انجام کارهای تهاجمی نداشته باشید.

ممکن است به فرآيند انجام ايمپلنت ممكن است آشنايی داشته باشيد، در حال حاضر با توضیح مفهوم انجام ایمپلنت دندان جلو به روش فوری می‌پردازیم.

این فرآیند یک روش سریع برای کسانی است که از انجام جراحی ترس یا اصطلاحا فوبیا دارند، انجام می‌شود. ضمن اینکه از لحاظ هزینه هم این عزیزان به نسب روش‌ معمولی متحمل هزینه بیشتری می‌شوند.

کاشت سریع دندان جلو برای کسانی مناسب است که دارای دندان جلوی خراب، کمبود وقت یا ترس از جراحی هستند، این افراد میتواند ایمپلنت دندان جلو به صورت فوری را انجام دهند. البته باید حتما با یک متخصص ایمپلنت و جراح زبده اقدام به مشاوره کنید و پس از بررسی و تایید توسط ایشان جراحی صورت گیرد.

ایمپلنت فوری، این روش یک‌ روش کاشت دندان مصنوعی در دندان جلویی است که یک روزه و‌ به صورت فوری برای بیماران انجام‌ می‌شود.

در این روش پس از یک جراحی کوتاه، پایه ایمپلنت قرار داده شده و پس از آن تاج موقت دندان مصنوعی بر‌روی پایه قرار می‌گیرد. در روش فوری، شما زمان‌زیادی را صرف انجام ایمپلنت نخواهید کرد و در‌همان روز‌ مراجعهایمپلنت-فوری فرآیند آن انجام می‌شود.

روکش ایمپلنتی که استفاده می‌شود، براساس چندین معیار از قبیل بودجه شما و شرایط جسمی‌ و‌ نظر پزشک انتخاب می‌شود. نکته حائز اهمیت، از دست ندادن زمان است، چرا که اگر فضایی که فاقد دندان است برای مدت طولانی به همین شکل باقی بماند ممکن است فک تحلیلی رفته و شما نتوانید به راحتی ایمپلنت انجام دهید. پس مهم ترین مزیت کاشت ایمپلنت فوری، مدت زمان کوتاه انجام آن است. در حالت عادی شما ممکن است تا ۶ ماه منتظر کاشت نهایی ایمپلنت باشید ولی در این حالت یک روزه انجام می‌شود و در وقت خود صرفه جویی میکنید. روش‌انجام ایمپلنت فوری نسبتا درد و خونریزی کمتری نیز به همراه دارد.

مراحل انجام کاشت ایمپلت فوری

ابتدا پزشک عکس سه بعدی فک شما را بررسی می‌نماید و پس از تزریق بی حسی اگر نیاز به خارج کردن دندان آسیب دیده باشد اینکار را انجام می‌دهد در غیر این صورت پایه ایمپلنت را درون استخوان قرار می‌دهد و پس از آن بر روی آن اباتمنت می‌گذارد. بعد از این مرحله پروتز دندان قرار می‌گیرد. ممکن است پروتز به صورت دائمی یا موقت باشد.

یک‌مقدار‌هزینه انجام‌کاشت ایمپلنت فوری از حالت معمولی بیشتر است که آن هم به همین دلیل انجام فوری آن است. ضمن اینکه انجام‌ کاشت ایمپلنت در‌حالت معمولی به دلیلی تورم بیشتر معمولا زمانی بیشتری هم برای ترمیم‌ نیاز دارد تا مراحل بعدی کاشت را بتوان انجام داد.

عزیزان توجه داشته باشند که برای انجام هرگونه جراحی حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید، دندانپزشکی که سابقه انجام چندین کیس مشابه را در پرونده کاری خود داشته باشد، زبده و توانمند بوده و بتواند با علم خود مشکل عزیزان و‌ مراجعین را به بهترین شکل ممکن رفع نماید. دکتر محمد امیر علیزاده یکی از متخصصین جوان، توانمند و زبده در زمینه جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی و ایمپلنت های دندانی همواره در طول این سال‌ها توانسته اند اعتماد عزیزان بسیاری را جلب نمایند.

چنانچه علاقمند به مشاوره رایگان با دکتر محمد امیر علیزاده، به عنوان متخصص زبده و توانمند هستید، می‌توانید از طریق واتس اپ و تلگرام اقدام‌نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *