رینوپلاستی آقای 19 ساله

یکی از مهم ترین دل نگران‌هایی که برای افراد متقاضی جراحی بینی پیش می‌آید، انتخاب بهترین جراح و بهترین روش جراحی بینی است. یکی از این روش‌ها روش پرزرویشن است.
پرزرویشن رینوپلاستی (preservation rhinoplasty) یک روش جراحی بینی نوین است که برای شخص انجام دهنده یک بینی طبیعی و زیبا را به همراه دارد. این روش جزو جراحی‌های مدرن به شمار می رود و نتیجه‌ای طبیعی و رضایت بخش را برای افراد رقم خواهد زد. در واقع با استفاده از پرزرویشن رینوپلاستی با کم ترین دستکاری می‌توان تا حد ممکن ساختار طبیعی بینی را حفظ کرده و ایرادات و نواقص بینی را رفع نمود. باید به این نکته اشاره کرد که نتیجه حاصل از این روش برای بیماران بسیار طبیعی و رضایت بخش خواهد بود.
برای توضیح بیشتر این روش جراحی، می‌توانید در ادامه تصویر کیس مراجعه کننده که آقایی 19 ساله هستند را مشاهده کنید. ایشان با شکایت بد فرمی و قوز بینی مراجعه کردند. در نمای نیم رخ قوز واضح و افتادگی نوک بینی قابل مشاهده است. در تصویری که پس از عمل جراحی از بینی ایشان گرفته شده شاهد تغییرات هستید. برای ایشان از روش جراحی پرزرویشن استفاده است.
برای اینکه مطمئن شوید انجام پرزرویشن رینوپلاستی برای شما مناسب است یا خیر، باید با یک جراح حرفه‌ای مشاوره داشته باشید. جراح باتوجه به شرایط شما معاینات مورد نیاز را انجام داده و سپس با تجربه کافی و نتیجه معاینات، تشخیص دهد که این روش برای شما مناسب است یا نه.

در صورت تمایل می‌توانید جهت دریافت وقت مشاوره رایگان با دکتر محمد امیر علیزاده، که از متخصصین در حوزه‌های جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی با جدیدترین متدهای جراحی برای ارایه خدمات زیبایی می‌باشند، از طریق شماره‌های واتس اپ و تلگرام با ما همراه باشید.

گالری تصاویر