جراحی قوز بینی آقای 28 ساله

يكی از عمده دلايلی كه افراد به جراحان فک و صورت براي جراحي بينی مراجعه می‌كنند، داشتن بينی با قوز و نوك افتاده است. رفع اين عارضه فرد را جوان‌تر نشان می‌دهد به این دلیل که داشتن بینی سرپایین عموما سن افراد را بيشتر نشان مي‌دهد. در اين افراد گاها شاهد مشكلات تنفسی هستيم كه در صورت رفع آن شرايط تنفسی هم بهبود خواهد يافت. افتاده شدن نوک بینی به دليل ازدیاد غضروف یا گوشت سر بینی رخ می‌دهد.

همچنين وجود این مشکل نه تنها باعث مشكلات تنفسی مي‌شود بلكه باعث نازیبا دیده شدن چهره شما نيز می‌شود.

در افتادگی بینی، نوک این اندام به سمت پایین متمایل شده و منجر به بهم خوردن تعادل صورت فرد می‌شود. عوامل زيادی ممکن است در به وجود آمدن این عارضه نقش داشته باشند، از جمله آسيب ديدگی يا وارد شده ضربه(تروما)، عوامل ژنتیکی، ضعیف بودن استحکام استخوانی بینی و … .

عامل دیگر ضعیف بودن ربات‌هایی است که نقش نگهداری غضروف نوک بینی را دارند، همچنین عدم قرار گیری صحیح غضروف ها هم سبب افتادگی بینی خواهند شد.

با مراجعه به جراح حرفه اي و مشاوره توسط پزشك با انتخاب بهترين روش براي رفع اين عارضه می‌توانيد اقدام كنيد.

عمل جراحی قوز بینی به منظور رفع برآمدگی، افتادگي و هماهنگی بیشتر بینی با سایر اجزای صورت انجام
می‌شود.

همانطور كه در تصوير مشاهده می‌كنيد بیمار اقای ۲۸ ساله هستند كه با سابقه شکستگی بینی در گذشته و شکایت از مشکل تنفسی، افتادگی نوک و قوز بینی به ما مراجعه کردند. به درخواست ایشان جراحی بینی طبیعی با كم‌ترين دستكاری به روش ‘پرزرویشن’ انجام شد.

در اين سبك از جراحی كه يك روش مدرن و به صورت کم تهاجمی می‌باشد، ما شاهد كبودی بسيار اندكی خواهيم بود. اين سبك به جراحی بينی به صورت بسته نیز معروف هست.

دکتر محمد امیر علیزاده به عنوان یکی از جراحان جوان و با تجربه، با تخصص در حوزه های جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی و ایمپلنت های دندانی، با انجام عمل‌های زیبایی موفق و متعدد در سال های اخیر در این زمینه‌ها فعالیت داشته‌اند. ايشان با جديدترين روش‌های جراحی بدون استفاده از تامپون، استفاده از دستگاه پیزو براي برش استخوان(بدون استفاده از چکش) و با به روزترين تكنيك‌های جراحی از جمله پرزرويشن و … جهت مشاوره و تعيين وقت از طريق واتس اپ و تلگرام در كنار شما خواهند بود.

تصويری كه مشاهده می‌كنيد پس از گذشت ٦ ماه از جراحی ‌بينی بیمار عزیزمان گرفته شده است.
جهت مشاهده نمونه جراحی‌های بیشتر کلیک کنید.

گالری تصاویر