جراحی بینی زیباجوی 29 ساله

تنفس راحت داشتن، امر مهمی در عملکرد بينی است. يك ارتباط مشخصی با ميزان بالا بودن نوک بينی و بهبود تنفس وجود دارد. اكثر بينی ها نياز به دستكاری ارتفاع ندارند. بينی های گوشتی، با پوست ضخيم و وجود برآمدگی در بینی بهتر است جراحی شوند.
بينی های معمولی عموماً احتياج به دستكاری زياد ارتفاع ندارند و ارتفاع خودشان معمولاً نرمال و كافی است. بسیاری از افراد برای ترمیم و از بین بردن قوز یا برآمدگی بینی اقدام به جراحی بینی می‌ نمایند. این نوع برآمدگی ‌های ناخوشایند می توانند در ظاهر کلی فرد تاثیر نامطلوب داشته باشند و زیبایی او را تحت تاثیر قرار دهند. اصلاح قوز بینی باعث می شود تا ظاهر بینی به صورت طبیعی نشان داده شده و اعتماد به نفس بیمار بیشتر می‌ شود. قوز بینی به برآمدگی و برجستگی قسمت میانی بینی گفته می‌ شود که به دلایل مختلف مانند ژنتیک و ضربه یا تروما ایجاد می‌ شود. این برآمدگی شیب پل تا نوک بینی است. قوز بینی بیشتر از غضروف تشکیل شده است و می تواند بر روی نمای کلی صورت تأثیر بگذارد. در واقع، برآمدگی بینی زمانی که از کنار صورت مشاهده می شود، بیشتر قابل توجه است.
يكي ديگر از دلایلی كه بيمارمان که خانم ۲9 ساله هستند (عکس ایشان در تصویر قابل مشاهده است) و تمایل به جراحی داشتند، وجود افتادگی در بينی ایشان بود. افتادگی بینی زمانی رخ می‌ دهد که نوک بینی پایین تر از پشت بینی باشد، در این حالت تعادل صورت از حالت عادی خارج شده و باعث می‌شود چهره فرد نازیبا شود. برای ایشان جراحی بینی طبیعی به روش پرزرویشن انجام شده است. همانطور که در تصویری که بعد از گذشت یک هفته از جراحی بینی ایشان گرفته شده مشاهده می ‌فرمایید بینی ایشان هنوز دارای تورم بوده که با گذشت زمان رو به بهبود و ورم کاهش پیدا خواهد کرد.
اگر شماهم به دلیل وجود اختلال در تنفس و برجستگی روی بينی و افتادگی نوك بينی و‌ یا همانند بیمار عزیزمان از ظاهر بینی خود ناراضی هستید و این امر اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرارداده، می ‌توانید در صورت تمايل براي تعيين وقت و مشاوره از دكتر محمد امير عليزاده كه از جراحان بنام و توانمند در حوزه های فک و صورت، پلاستيک بينی می باشند، از طريق واتس اپ و تلگرام اقدام نماييد.

گالری تصاویر