جراحی بینی خانم 24 ساله

رفع مشکلات ظاهری بینی از جمله افتادگی بینی برای کسانی که از ظاهر بینی خود راضی نیستند و سر بینی آن‌ها پایین آمده است مناسب است. انجام عمل جراحی به منظور رفع افتادگی بینی، باعث برطرف شدن یکی دیگر از نواقص بینی می‌شود. بینی سرپایین به سن افراد می‌افزاید. رفع مشکل افتادگی بینی یکی از راه‌هایی است که فرد را جوان‌تر نشان می‌دهد، رفع این عارضه علاوه بر افزایش زیبایی، مشکلات تنفسی که در فرد ایجادشده است را نیز برطرف می‌نماید.

در برخی از بینی‌های سرپایین و افتاده، مشکلات تنفسی شایع بوده چراکه با وجود این عارضه در بینی، مسیر جریان هوا تحت تأثیر قرار گرفته پس حتماً باید به رفع افتادگی بینی توجه شود.

افتادگی سر بینی به دلایل زیادی می‌تواند در بیمار به وجود آید. بالا رفتن سن و کهولت سن نیز در افتادگی بینی تأثیر زیادی دارد. در کنار این ها، هم‌زمان با بالا رفتن سن منعطف بودن رباط‌های اعضای بدن و استحکام بافت‌های پیوندی کاهش یافته که یکی از نتایج آن، وقوع همین عارضه می باشد و افراد را به سمت و سوی رفع افتادگی بینی می‌برد. با افزایش سن یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است بروز کند، پوکی استخوان است. به طور کلی اگر فک بالای فردی دچار پوکی استخوان شود، باید به فکر رفع افتادگی بینی باشد. پوکی استخوان این بخش از بدن یکی از دلایل افتادگی بینی است، زیرا استحکام این استخوان بافت سر بینی را کنترل می‌نماید.

به طورکلی می توان گفت که جدای از مشکلات و عواملی که منجر به افتادگی و بدشکلی نوک بینی افراد می شود، مدل طبیعی و ژنتیکی بینی بعضی اشخاص نیز به طور طبیعی به صورت سرپایین است، این پایین بودن نوک بینی به‌طور طبیعی از ازدیاد غضروف یا گوشت سر بینی نشئت می‌گیرد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید مراجعه کننده بیمار خانم ۲۴ ساله ای هستند که با شکایت افتادگی و بدشکل بودن نوک بینی مراجعه کردند. برای ایشان جراحی راینوپلاستی به روش پرزرویشن با حداقل دستکاری و حداکثر حفظ ساختار بینی انجام شد.
درصورتی که شما عزیزان و زیباجویان از این عارضه رنج می برید میتوانید از طریق شماره های واتس اپ و تلگرام جهت تعیین وقت و مشاوره با دکتر محمدامیر علیزاده که از متخصصین جوان، توانمند در حوزه های جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی و کاشت ایمپلنت هستند اقدام نمایید.
ما شادابی و زیبایی بیشتر را به شما تقدیم خواهیم کرد.

گالری تصاویر