جراحی بینی خانم ۶۴ ساله

بینی یکی از اجزای مهم در صورت انسان است که خوش فرم بودن آن می‌تواند نقش بسیاری در زیبایی فرد داشته باشد.

یکی از مشکلات شایع که خیلی از افراد عموما در مراجعه به پزشکان زیبایی مطرح می‌کنند، داشتن افتادگی نوک بینی است. خوشبختانه در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی روش ها و‌ تکنیک های جدیدی وجود دارد که تا حد زیادی به رفع این مشکل در ساختار بینی کمک خواهد کرد.

افتادگی بینی زمانی رخ می‌دهد که نوک بینی پایین تر از پشت بینی باشد، این مشکل درکنار اینکه باعث نازیبا دیده شدن چهره شما می‌شود، ممکن است تنفس را نیز تحت الشعاع قرار دهد.

در افتادگی بینی، نوک این اندام به سمت پایین متمایل شده و منجر به بهم خوردن تعادل صورت می‌شود. عوامل متعددی ممکن است در به وجود آمدن این عارضه نقش داشته باشند، از جمله عوامل ژنتیکی، ضعیف بودن استحکام استخوانی بینی یا حتی وارد شدن ضربه یا سایر آسیب دیدگی ها در این ناحیه.

با گذشت زمان و افزایش سن کسانی که دارای افتادگی در ناحیه نوک بینی هستند، عموما این عارضه را به میزان بیشتری به مرور زمان تجربه خواهند کرد. عامل دیگر ضعیف بودن ربات‌هایی است که نقش نگهداری غضروف نوک بینی را دارند، همچنین عدم قرار گیری صحیح غضروف ها هم سبب افتادگی بینی خواهند شد.

در نهایت همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید بیمار ما که خانم ۶۴ ساله‌ای هستند، از عارضه افتادگی و قوز بینی رنج می‌برند که ما براي رفع این عارضه جراحي بینی به صورت طبیعی با کمترین دستکاری به روش پرزرويشن را انجام داديم.

شما هم در صورت تمايل براي تعيين وقت و مشاوره از دكتر محمد امير عليزاده كه از جراحان بنام و توانمند در حوزه هاي فك و صورت، پلاستيك بيني و كاشت ايمپلنت هستند مي‌توانید از طريق واتس اپ و تلگرام اقدام نماييد.

دکتر محمد امیرعلیزاده به عنوان یکی از جراحان جوان و با تجربه، با تخصص در حوزه های جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی و ایمپلنت های دندانی، با انجام عمل‌های زیبایی موفق و متعدد در سال های اخیر در این زمینه‌ها فعالیت داشته اند.
همچنین جهت مشاهده نمونه جراحی های بیشتر کلیک کنید

گالری تصاویر