جراحی فک زیباجوی 20 ساله

لیفت لب یک عمل جراحی است که برای زیباتر کردن لب‌ها توسط پزشک متخصص انجام می‌شود.
از اهداف انجام این عمل جراحی می‌توان به موارد، برطرف کردن پیری صورت و‌ کشیدن‌پوست بالای لب، حجیم تر کردن لب ها، کمتر کردن فاصله بینی تا لب ها اشاره کرد.

عمل جراحی سانترال لب، در واقع یکی از انواع روش‌های جراحی لیفت لب است.

با انجام این عمل جراحی شما می‌توانید لبخند زیباتری هم داشته باشید، که بالطبع زیبایی بیشتر صورت باعث افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود. همانطور که در تصوير مشاهده می‌کنيد ما براي زيباجوی عزيزمان عمل جراحی سانترال لب انجام داديم. در این عمل جراحی حجم لب‌ها بیشتر شده و پر تر دیده می‌شود و همچنین فاصله بین بينی تا لب ها نیز بیشتر می‌شود. عمل سانترال لب، یک عمل‌ جراحی بسیار کم‌عارضه بوده و تنها با یک برش کوچک زیر بینی این فرآیند انجام می‌شود، ضمن اینکه خونریزی زیادی هم نخواهید داشت.

نکته بعدی این که مدت انجام اين جراحی عموما طولانی نبوده ولی بسته به شرايط بيمار اين زمان می‌تواند مقداری بيشتر نیز شود. برای اینکه نتیجه نهایی این عمل رو مشاهده کنید باید صبور باشید.
دکتر محمد امیر علیزاده به عنوان یکی از جراحان جوان و با تجربه، با تخصص در حوزه‌های جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی و ایمپلنت‌های دندانی، با انجام عمل‌های زیبایی موفق و متعدد در سال های اخیر در این زمینه‌ها فعالیت داشته‌اند.در صورت تمایل به دریافت مشاوره و تعيين وقت با دکتر علیزاده، می‌توانید از طريق واتس اپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
جهت مشاهده نمونه جراحی‌های بیشتر کلیک کنید.

گالری تصاویر