عمل فک خانم جوان 19 ساله

مشکلات ناهمراستایی فک‌ها باعث جفت نشدن سطح دندان‌های دو فک مقابل بر یکدیگر می‌شود. این وضعیت ممکن است باعث مشکلات متعددی از جمله اختلال در جویدن، صحبت کردن، تنفس از راه دهان، نازیبایی لبخند و کاهش اعتماد به نفس و موارد دیگر شود.
یکی از این مشکلات و اختلالات جلو زدگی فک پایین هست، جلو زدگی فک پایین به وضعیتی گفته می‌شود که در آن فک پایین بیشتر از فک بالا رشد کرده و در نتیجه فك پايين جلوتر از فك بالا قرار می‌گيرد.
یکی از این موارد، مراجعه خانم جوان ۱۹ ساله با همین مشکلات بود. ایشان علاوه بر عدم تناسب در موقعیت دو فک، دارای اختلال در جویدن و تکلم هم بوده که باعث کاهش اعتماد به نفس شده بود. در همین راستا، بعد از انجام درمان ارتودنسی جهت آماده سازی دندان‌ها، جراحی دو فک شامل جلو آوردن فک بالا و عقب بردن فک پایین برای ایشان مطابق تصویر انجام شد.
در تصویری که بعد از عمل فک خانم جوان 19 ساله گرفته شده، شاهد بهبود در تناسب دو فک و ظاهر بهتر بینی بعد از عمل جراحی هستیم.
دکتر امیر علیزاده به عنوان یکی از جراحان جوان و با تجربه، با تخصص در حوزه های جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی و ایمپلنتهای دندانی، با انجام عمل‌های زیبایی موفق و متعدد در سال‌های اخیر در این زمینه‌ها فعالیت داشته‌اند. در صورت تمایل می‌توانید جهت پذیرش و دریافت مشاوره رايگان با هماهنگی از طریق شماره های واتس اپ و تلگرام اقدام نمایید.
همچنین جهت مشاهده نمونه جراحی های بیشتر کلیک کنید.

گالری تصاویر