جراحی فک

جراحی فک زیباجوی 20 ساله

ناهنجاری فکی یا عقب بودن فک پایین یکی از مشکلات شایع بیماران کاندید درمان ارتودنسی است. عقب بودن فک پایین و عدم تناسب دندان‌های فک بالا و پایین می‌تواند مشکلات بسیاری از جمله مشکلات گوارشی، تنفسی و حتی شکستگی دندان‌ها را در پی داشته باشد؛ این مشکلات می‌تواند اعتماد به نفس فرد را تحت تاثیر قرار دهد. لذا مهم خواهد بود که به موقع رسیدگی و اقدامات لازم به منظور درمان این عارضه و جلو کشیدن فک پایین صورت بگیرد.
برای توضیح بیشتر این عارضه، همانند تصویر، مشاهده خواهید کرد که مراجعه کننده عزیزمان، خانم ۱۸ ساله‌ای که با شکایت از عقب بودن فک پایین و نمایان شدن بیش از حد لثه حین خندیدین، به ما مراجعه داشتند. برای ایشان به مدت یکسال ارتودنسی را جهت آماده سازی دندان‌ها برای جراحی فک زیبا جوی 20 ساله داشتیم، و‌ بعد از آن جراحی بالا بردن فک بالا و جلو آوردن فک پایین برای بیمار انجام شد.
دکتر محمد امیر علیزاده به عنوان یکی از جراحان جوان و با تجربه، با تخصص در حوزه های جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی، با انجام عمل‌های زیبایی موفق و متعدد در سال‌های اخیر در این زمینه‌ها فعالیت داشته‌اند. در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان در زمینه جراحی فک می‌توانید اینجا کلیک کنید.
همچنین جهت مشاهده نمونه جراحی‌های بیشتر کلیک کنید.

گالری تصاویر