جراحی فک زیباجوی 20 ساله

جلو بودن فک پایین یا به آن اصطلاحاً آندربایت گفته می‌شود. زمانی که فک پایین و بالا در یک تراز قرار نگیرند و فک پایین جلوتر از بالا باشد به آن جلو بودن فک پایین گفته می‌شود. جلو بودن فک پایین علاوه بر به وجود آوردن مشکلات ظاهری و زیبایی برای فرد، منجر به بروز مشکلات دیگری نیز می‌گردد. جلو بودن فک پایین با درجات مختلفی عموما مشاهده می‌شود. در برخی از افراد این جلو بودن شدید و در برخی دیگر درجات خفیف تری از جلو آمدگی فک و دندان وجود دارد.مشکل جلو بودن فک پایین، نه تنها به دلایل زیبایی می تواند برای فرد دردسرساز شود، بلکه در موارد شدید، از نظر سلامت دندانی نیز باعث ایجاد مشکلات فراوانی می شود.
افرادی که از جلو بودن فک پایین رنج می‌برند اغلب دارای مشکلات در گاز زدن و جویدن صحیح غذا، سخن گفتن و ادای برخی کلمات، احساس درد و فشار در فک بالا و پایین و ساییدگی و تحلیل لثه هستند.
البته تمام افرادی که دچار این عارضه هستند ممکن است تمامی مشکلات بیان شده به صورت یکجا را نداشته باشند اما باتوجه به میزان شدت، می تواند مشکلات زیادی برای بیمار به وجود آورد.
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید بیمار خانم ۲۴ ساله‌ای هستند که دچار همین عارضه بوده و با مشکل جلو بودن فک پایین و نمایان شدن بیش از حد لثه هنگام لبخند به ما مراجعه داشتند. برای ایشان با استفاده از ارتودنسی درمان را پیش از جراحی انجام داده و پس از آن جهت اماده کردن دندان‌ها، جراحی عقب بردن فک پایین، بالا و جلو بردن فک بالا برای بیمار انجام شده است. که این فرآیند همان طور که در تصویر قابل مشاهده است منجر به بهبود در روابط فکین و شکل بینی بیمار نیز شده است.
چنانچه شما هم از این عارضه رنج می‌برید، میتوانید جهت دریافت وقت مشاوره رایگان با دکتر محمد امیر علیزاده، که از متخصصین زبده در حوزه‌های جراحی فک و صورت، پلاستیک بینی با جدیدترین متدهای جراحی برای ارایه خدمات زیبایی می‌باشند، از طریق شماره‌های واتس اپ و تلگرام اقدام نمایید.

گالری تصاویر